Informace k očkování vakcínou proti koronaviru
21-1-17.1. Očkování _80let 21-1-17.1. Očkování COVID-19_08 21-1-17.1. Očkování _schema  
-- vloženo 17. 1. 2021
Mimo provoz kohoutek u sokolovny
Z důvodu silných mrazů je voda u sokolovny mimo provoz. O opětovném zprovoznění Vás budeme informova
-- vloženo 17. 1. 2021
Karanténa – OÚ
Z důvodu karantény je uzavřen OÚ, otevřen bude v úřední hodiny paní místostarostky a to v pondělí od
-- vloženo 10. 1. 2021
Kontejnery na odstrojené vánoční stromky
Koncem ledna, popříp. začátkem února budeme přistavovat kontejnery na odstrojené vánoční stromky. Př
-- vloženo 10. 1. 2021
Daň z nemovitosti- informace FÚ
12-28.12. Finanční úřad pro ZK 12-28.12. Finanční úřad pro ZK Formuláře k podání daně z nemovitost
-- vloženo 5. 1. 2021
Tříkrálová sbírka
2021 TKS informace Charity   Do kasičky na Tříkrálovou sbírku, která je umístěná na OÚ můžete
-- vloženo 5. 1. 2021
Omezení provozu knihovny
Z důvodu zpřísnění protiepidemických opatření bude knihovna opět uzavřena, výměnu knih si můžet
-- vloženo 5. 1. 2021
Úřední hodiny MÚ Holešov
od 4.1. do 15.1.2021 jsou stanoveny úřední hodiny Městského úřadu Holešov takto: pondělí
-- vloženo 5. 1. 2021
Bioodpad v zimním období
Kontejner na bioodpad za dráhou bude přistaven jen do 20. 12., pokud budete mít potřebu v zimní
-- vloženo 18. 12. 2020
Vyhlášení nouzového stavu a krizová opatření
10-1.10. Vyhlášení nouzového stavu, přijetí kriz. opatření 10-9.10. Krizová opatření 10-13.10. Kri
-- vloženo 18. 12. 2020
Informace k bezplatnému testování covid-19
12-14.12.Bezplatné testování_Covid-19
-- vloženo 14. 12. 2020
Životní situace s covidem
Vláda spustila nový informační portál, kde najdete detailní informace v souvislosti s covidem v běžn
-- vloženo 12. 11. 2020
Zajištění léčivých přípravků
Informace České lékarnické komory: 10-21.10. Zajištění léčivých přípravků
-- vloženo 21. 10. 2020
Pojízdné prodejny v obci
Toma, spol s r.o. Topolná - prodej pekařských, cukrářských výrobků, studená kuchyně: pondělí 11.30
-- vloženo 20. 9. 2019

Hlášení místního rozhlasu

Informace k očkování vakcínou proti koronaviru

21-1-17.1. Očkování _80let

21-1-17.1. Očkování COVID-19_08

21-1-17.1. Očkování _schema

 

-- vloženo 17. 1. 2021


Mimo provoz kohoutek u sokolovny

Z důvodu silných mrazů je voda u sokolovny mimo provoz. O opětovném zprovoznění Vás budeme informovat.

-- vloženo 17. 1. 2021


Karanténa – OÚ

Z důvodu karantény je uzavřen OÚ, otevřen bude v úřední hodiny paní místostarostky a to v pondělí od 18 – 20 hod., v naléhavých případech volejte na tel. číslo p. Poláškové 731 902 728.

-- vloženo 10. 1. 2021


Kontejnery na odstrojené vánoční stromky

Koncem ledna, popříp. začátkem února budeme přistavovat kontejnery na odstrojené vánoční stromky. Přesné termíny oznámíme.

-- vloženo 10. 1. 2021


Daň z nemovitosti- informace FÚ

12-28.12. Finanční úřad pro ZK

12-28.12. Finanční úřad pro ZK

Formuláře k podání daně z nemovitosti si může vyzvednout na obecním úřadě.

Přiznání k dani z nemovitých věcí můžete podat až do konce března.

Ministerstvo financí přistoupilo k prominutí příslušenství daně z nemovitých věcí a daně silniční. Fakticky se tím termín podání daňového přiznání k těmto daním odsouvá pro všechny daňové subjekty z 1. února na 1. dubna 2021, a to bez rizika sankcí z prodlení. Na 1. dubna 2021 se bez rizika sankce posouvá také povinnost silniční daň uhradit. Splatnost daně z nemovitých věcí je standardně až do 1. června. Cílem rozhodnutí je s ohledem na pokračující dopady šíření pandemie Covid-19 omezit osobní návštěvy finančních úřadů i provozoven poštovních služeb.

-- vloženo 5. 1. 2021


Tříkrálová sbírka

2021 TKS informace Charity

 

Do kasičky na Tříkrálovou sbírku, která je umístěná na OÚ můžete přispět v pondělí 11. a 18. 1. 2021 a to
od 18 – 20 hodin.

-- vloženo 5. 1. 2021


Omezení provozu knihovny

Z důvodu zpřísnění protiepidemických opatření bude knihovna opět uzavřena, výměnu knih si můžete domluvit s paní Pěluchovou na tel. čísle 777 581 469.

-- vloženo 5. 1. 2021


Úřední hodiny MÚ Holešov

od 4.1. do 15.1.2021 jsou stanoveny úřední hodiny Městského úřadu Holešov takto:

pondělí

08:00 – 10:00      14:00 – 17:00

středa                        

08:00 – 10:00      14:00 – 17:00

Podatelna úřadu je otevřena:

pondělí

08:00 – 10:00         14:00 – 17:00   

úterý                             

08:00 – 10:00        

středa

08:00 – 10:00         14:00 – 17:00

čtvrtek

08:00 – 10:00         

pátek

08:00 – 10:00 

Své záležitosti vyřizujte přednostně elektronicky prostřednictvím elektronické podatelny: podatelna@holesov.cz, datovou schránkou x8qbfvu, e-mailem přímo na pracovníky nebo telefonicky na čísle 573 521 111.

-- vloženo 5. 1. 2021


Bioodpad v zimním období

Kontejner na bioodpad za dráhou bude přistaven jen do 20. 12., pokud budete mít potřebu v zimním období zlikvidovat bioodpad, můžete jej odvézt do Technických služeb Holešov, kde ho od vás na základě občanského průkazu bezplatně převezmou.

-- vloženo 18. 12. 2020


Vyhlášení nouzového stavu a krizová opatření

10-1.10. Vyhlášení nouzového stavu, přijetí kriz. opatření

10-9.10. Krizová opatření

10-13.10. Krizová opatření

10-14.10. Rozhodnutí hejtmana ZK č. 1, určení vzdělávacích zařízení k vykonání péče o děti

10-16.10. OMEZENÍ DOPRAVY

10-19.10. ZK, Změna č. 1 – Rozhodnutí hejtmana ZK č. 1 (1)

10-22.10. Zajištění léčivých přípravků

10-21.10. Krizová opatření

10-24.10. prodl. zákazu návštěv ve vyjmen. zařízeních (do 3.11.2020)

10-26.10. krizová opatření

11-2.11. ZK, Změna č. 2 – Rozhodnutí hejtmana ZK č. 1

12-1.12. krizová opatření

12-18.12. změna krizových opatření

12-18.12. informační letáky COVID-1

12-22.12. Kriz. opatření-soc. služby

21-1-8.1. Kriz. opatření- prodloužení nouz. stavu

 

 

 

 

 

-- vloženo 18. 12. 2020


Informace k bezplatnému testování covid-19

12-14.12.Bezplatné testování_Covid-19

-- vloženo 14. 12. 2020


Pojízdná prodejna smíšeného zboží

Pojízdná prodejna smíšeného zboží MORAVOS přijíždí do naší obce 1x za 14 dní vždy v úterý  ve 12.10hod., viz. aktuální leták: 1. 12. a 15. 12. 2020

 

 

-- vloženo 6. 11. 2020


Zajištění léčivých přípravků

Informace České lékarnické komory:

10-21.10. Zajištění léčivých přípravků

-- vloženo 21. 10. 2020


Změna úředních hodin OÚ Třebětice

Na základě rozhodnutí Vlády České republiky ze dne 8.10.2020  se z důvodu rizika nákazy koronavirem mění úřední hodiny OÚ Třebětice takto:

pondělí   08.00 – 11.00 hodin       18.00 – 20.00 hodin

středa     08.00 – 11.00 hodin       15.00 – 17.00 hodin.

Své záležitosti vyřizujte přednostně telefonicky na čísle 573 396 961, e-mailem na adresu obec@trebetice.cz, popřípadě datovou schránkou 366b3wq.

-- vloženo 12. 10. 2020


Výsledky voleb do zastupitelstev krajů v obci Třebětice

Výsledky voleb do zastupitelstev krajů

Opis výsledků voleb do zastupitelstev krajů

-- vloženo 3. 10. 2020


Prodej dřeva

Obec Třebětice nabízí k prodeji dřevo z polomu v ceně 500 Kč/kontejner. Kontejnery budou průběžně postaveny u OÚ, kde jsou uvedeny bližší informace a můžete si dřevo prohlédnout a pokud budete mít  zájem, nahlaste se v kanceláři ob. úřadu nebo u pana Šlapáka. PRODEJ ZASTAVEN!

-- vloženo 16. 9. 2020


Nabídka – Topenářský servis s.r.o.

nabídka – Topenářský servis

-- vloženo 9. 6. 2020


Nabídka Pekařství Gusto

Pekařství – cukrárna GUSTO z Holešova v současné době začala zavážet své výrobky ( více jak 200 druhů pečiva, koláčů, zákusků a také výrobků studené
kuchyně ) konečným spotřebitelům až do domu.Naše čerstvé výrobky Vám můžeme dovézt 1 x denně v dopoledních hodinách. Navíc nabízíme všem firmám, úřadům a dalším zájemcům dovoz již nachystaných objednávek pro jejich zaměstnance v taškách s dodáním na předem určené místo. Objednávky si můžete udělat přímo na našem e-shopu nebo e-mailem na cukrarnagusto@email.cz , nebo také telefonicky na telefonu 777 757 031 . Více informaci najdete na našich stránkách www.cukrarnagusto.cz

-- vloženo 21. 4. 2020


CzechInvest hledá cesty, jak podnikatelům pomoci

Firma CzechInvest hledá cesty, jak podnikatelům pomoci. V tuto chvíli nabízí firmám a živnostníkům poradenství o aktuálních nástrojích, které nabízí stát. Kontaktovat je můžete na zlin@czechinvest.org nebo na tel. číslech 296 342 952 nebo 296 342 953.

Sledují také programy na podporu podnikatelů, kteří vyrábí zdravotnické prostředky nebo zavádí nová řešení v boji proti koronaviru.
Zároveň  spustili platformu www.spojujemecesko.cz. Jejím cílem je pomoci v boji proti COVID 19. Firmy na ní mohou nabízet pomoc státu i sobě navzájem. Zapojeno jich je už přes 500!

Víte-li o takové firmě ve Vašem okolí můžete předat kontakt na nás nebo přímo na portál www.spojujemecesko.cz.

-- vloženo 30. 3. 2020


Harmonogram svozu odpadů na r. 2020

2020 Harmonogram svozů – Třebětice

-- vloženo 3. 1. 2020


Rozvrh sportovních aktivit T. J. Sokol Třebětice

T. J. Sokol Třebětice si Vás dovoluje seznámit s novými týdenními sportovními aktivitami, na které Vás srdečně zve:

STOLNÍ TENIS – pondělí 17.°° – 18.30 hod. děti, 18.30 – 20.°°hod. dospělí,

KALANETIKA – úterý 19.°° – 20.°° hod.,

KRUHOVÝ TRÉNINK – středa 19.°° – 20.°° hod.,

SPORTOVNÍ GYMNASTIKA – čtvrtek 17.30 – 19.°° hod.,

VŠESTRANNOST – pátek 17.°° – 18.30 hod. mladší žáci,

                                      18.30 – 20.°°hod. starší žáci,

MUŽI VŠESTRANNOST – neděle 17.°° – 19.°°hod.

-- vloženo 15. 11. 2019


Kontejnery na použité jedlé oleje a tuky

Oznamujeme, že kontejnery na tříděný odpad jsou u obecního úřadu a v Alexovicích doplněny o černou nádobu na použité, přepálené jedlé oleje a tuky. Oleje a tuky zde odkládejte pouze v neporušených plastových (PET) lahvích pevně zašroubované šroubovacím uzávěrem, aby nedošlo k vytečení oleje. Nepoužívejte prosím originální lahve, kde se víčko jen zasune.

-- vloženo 7. 11. 2019


Ztráty a nálezy

Na návsi se našla baterka na kolo, kdo ji postrádá, může se přihlásit v kanceláři OÚ.

 

-- vloženo 7. 11. 2019


Služba ZK pro stavebníky

Dne 31. 5. 2019 Zlínský kraj spustil službu UtilityReport pro území Zlínského kraje. Tato služba umožňuje hromadné podání žádosti o vyjádření k existenci sítí všem územně dotčeným správcům inženýrských sítí najednou a z jednoho místa pomocí webové aplikace. Služba je určena zejména občanům – stavebníkům, pro které je bezplatná.

Adresa pro vstup je https://site.kr-zlinsky.cz.

Informační letáky jsou občanům k dispozici na stavebních úřadech

-- vloženo 19. 6. 2019


Ztráty a nálezy

Oznamujeme, že byla nalezena peněženka, je k vyzvednutí u pana starosty.

-- vloženo 20. 4. 2019


Nová ordinace praktického lékaře v Holešově

Od počátku listopadu je  otevřena samostatná ordinace praktického lékaře pro dospělé v přízemí budovy Centra pro seniory Holešov (Domov důchodců – Příční 1475). MUDr. Tereza Szabó zde ordinuje každý den a  přijímá pacienty. Telefon do ordinace je 573395474.

-- vloženo 10. 12. 2018


Kontejner na ošacení

U obecního úřadu je trvale umístěn kontejner na použité šatstvo pro Diakonii Broumov.
Darovat můžete ošacení, lůžkoviny, prostěradla, ručníky, utěrky, záclony, deky, peřiny a polštáře, spacáky, nepoškozenou obuv (páry bot prosím svažte). Je nutné věci pořádně zabalit do pevných igelitových pytlů či tašek a zavázatVěci do kontejneru balte po menších částech, aby nedošlo k ucpání otvoru.

-- vloženo 12. 9. 2018


Ztráty a nálezy

Byla nalezena chlapecká čepice černé barvy se šedými pruhy, k vyzvednutí je na obecním úřadě.

-- vloženo 17. 1. 2018


Ztráty a nálezy – kopací míč

Na Pančavě byl nalezen kopací míč, k vyzvednutí je na obecním úřadě.

-- vloženo 11. 10. 2017


Výměna popelových nádob v obci

Obecní úřad po dohodě s Technickými službami Holešov nabízí výměnu popelových nádob přímo v obci. Výměnu starých, poškozených popelových nádob lze uskutečnit průběžně během celého roku. Je nutné, aby na popelnici byly vylepeny známky alespoň za posledních 6 let. Výměnu je potřeba dopředu nahlásit v kanceláři hospodářky.

-- vloženo 23. 6. 2017


Zpětný odběr pneumatik

Svaz měst a obcí ČR uveřejnil na svých stránkách seznam míst,kde Vám bezplatně odeberou vysloužilé pneumatiky. Tento seznam vydalo Ministerstvo životního prostředí k datu 1.9.2016:

 http://www.mzp.cz/C1257458002F0DC7/cz/odber_pneu/$FILE/OODP-MZO_PNEU-01092016.pdf

-- vloženo 12. 10. 2016


Ztráty a nálezy – klíče

U hřbitova byl nalezen svazek 3 klíčů, vyzvednout si je můžete na obecním úřadě.

-- vloženo 5. 8. 2016


Sběr použitých inkoustových cartridgí a laserových tonerů

Naše obec se zapojila do ekologického programu na sběr použitých inkoustových cartridgí a laserových tonerů z tiskáren. Sběrný box pro recyklaci je umístěn na chodbě obecního úřadu.

  • je určen pro  tonery a cartridge všech výrobců a typů
  • do sběrného boxu je prosím vkládejte v airbagu (vzduchový obal), igelitovém sáčku, novinách nebo jinak zabalený (aby nedošlo k jejich poškození), ne však v kartonových krabicích.
  • prosíme nevhazujte tonerové válce

Myslete ekologicky a přineste použité cartridge a tonery na naši obec. Nevhazujte je prosím do komunálního odpadu. Odevzdání je zdarma.

-- vloženo 3. 5. 2016


Informace Hasičského záchranného sboru ZK

“Vzhledem ke skutečnosti, že se v poslední době navyšuje počet telefonátů o kontrolovaném pálení, kterých hasiči přijímají až několik desítek denně, prosím o předání následující informace obyvatelům ve Vaší obci.

HZS Zlínského kraje má na svých internetových stránkách spuštěnou aplikaci, která mimo telefonické oznámení umožňuje nahlásit občanům i firmám pálení klestí a odpadu prostřednictvím internetu. Hlášení o pálení je připraveno tím způsobem, že uživatel vyplní do formuláře příslušnou obec, datum a čas pálení, jméno zodpovědné osoby, název zodpovědné organizace, telefon, dále přesné místo a způsob zajištění. V další části upřesní místo podle mapy.

Odesláním vyplněného formuláře je pálení zaevidováno na Krajském operačním a informačním středisku HZS Zlínského kraje. Evidence slouží pro ověření místa pálení pro případ, že ve stejném prostoru bude ohlášen požár. Je však nutné upozornit, že hasiči pálení nepovolují!

Pro občany platí, že jim hlášení důrazně doporučujeme, pro firmy je to povinnost.

Aplikace na stránkách www.hzszlk.eu usnadňuje a zdokonaluje evidenci pálení klestí a snižuje tak počet zbytečných výjezdů hasičů. Tento způsob hlášení šetří čas i obsluze operačního a informačního střediska, zejména v sezoně, kdy hasiči během řešení mimořádných událostí přijímají telefonáty o kontrolovaném pálení. “

-- vloženo 3. 5. 2016


Nabídky Charity Holešov

Charita

-- vloženo 29. 10. 2015


Ztráty a nálezy

Byla nalezena tyrkysová mikina, v kapse jsou klíče s přívěskem. Věci jsou k vyzvednutí na obecním úřadě.

-- vloženo 18. 6. 2015


Ztráty a nálezy

U kostela byla nalezena dětská helma, kdo ji ztratil, může si ji vyzvednout na obecním úřadě.

-- vloženo 2. 10. 2014


Upozornění na často se vyskytující krádeže

Vzhledem k tomu, že se vyskytly v naší obci krádeže měděných svodů a množí se případy vykrádání zahrad a dvorních objektů v okolních obcích, apelujeme na všechny, aby si dobře zajistili cenné věci ve dvorech a zahradách a v případě jakýchkoliv podezření se okamžitě obrátili na hlídku Policie ČR, tel. čísla : 974 675 72 – pevná linka, 725 074 419 – služební mobil hlídky.

-- vloženo 12. 4. 2013



Vzhledem k tomu, že se množí stížnosti na volně pobíhající psy, žádáme
majitele, aby zamezili jejich útěkům.

-- vloženo 23. 3. 2012


Ztráty a nálezy

V  ulici směrem na Holešov bylo nalezeno fialové kolo. Pokud ho někdo postrádá,může si ho vyzvednout na ob. úřadě.

-- vloženo 29. 9. 2011


E-box – rozšíření sběru

Na stávající sběrnou nádobu drobného elektrozařízení, tzv. E-box, který je umístěn na chodbě OÚ, je nově nainstalována schránka sloužící ke sběru baterií a akumulátorů.

-- vloženo 17. 8. 2011


Ztráty a nálezy – klíč

Na obecní úřad byl odevzdán nalezený samostatný klíč, který si můžete vyzvednout v prodejně smíšeného zboží.

-- vloženo 11. 12. 2010


Ztráty a nálezy – brýle

V neděli večer byly nalezeny na chodníku kolem lípy (směrem k vlakovému nádraží) brýle.  K vyzvednutí budou v prodejně smíšeného zboží.

-- vloženo 15. 9. 2010


Ztráty a nálezy – klíče

U dětského hřiště na Pančavě byl nalezen svazek klíčů s dětským přívěskem a bílou popiskou. Klíče jsou k vyzvednutí v obchodě.

-- vloženo 10. 8. 2010


Ztráty a nálezy – řetízek

U kostela byl nalezen dětský řetízek s přívěskem, k vyzvednutí je na obecním úřadě.

-- vloženo 4. 6. 2010